2020. július 9., csütörtök

Kérem, sürgõsen válaszoljak

 
 

Kérem, sürgõsen válaszoljak

Ezt a levelet küldtem neked korábban, de nem vagyok biztos benne, hogy megkapta-e, nem hallottam tőled, és ez az oka annak, hogy megismételjem. Mathew Hamza ügyvéd vagyok, Togóban él. Késő ügyfelem halála kapcsán kapcsolatba léptem Önnel, az Ön országában született szülõvel, akinek ugyanaz a vezetékneve van, mint te, és egész családtagjával egy autóbalesetben halt meg. A Togo bankjában hagyva a 9 500 000,00 millió dollárt. A bank felkérte, hogy mutassam be nekik a következő rokonokat, de miután egy sikertelen kísérlet a következő rokonok megtalálása késő ügyfelem számára, úgy döntöttem, hogy felveszem Önnel a kapcsolatot. mint rokonok, és igényelje ezt az öröklési alapot. Ezért térjen vissza hozzám, hogy további részleteket és információkat kapjak az ügyletről.

Mathew Hamza ügyvéd
Lome -Togo.