2011. július 22., péntek

MY vallomása A istenfélő hitelező nekem és a családomnak..





Hello mindenkinek,

    A nevem Mrs Susan Donald és az élet érdemes élni kényelmesen most nekem és a családomnak most, és minden nap az életem most, leülök és a mosoly, és köszönöm Istennek megtakarítás számunkra, mert én egy háromgyermekes anya gyerekeim és én férjem találkozott egy szörnyű baleset a múltban, hogy tette szenved súlyos gerincvelő sérülés, ami miatt őt hogy nem tud állni, járni, vagy a munka és az ő orvos azt állítja, hogy kell alávetni finom műtéti számára ahhoz, hogy újra járni és mi nem engedhetik meg maguknak a számlákat az ő műtét és a gyógyszerek költségek minket annyira heti és én is egyedül felelős a fel- tartani a család azóta is, és az élet annyira nehéz, és arra a pontra, nincs alapok a kiadó voltunk egyre kilakoltatták a mi ház által bérbeadó és úgy éreztük, olyan szörnyű, mint mi alig eszünk amíg egy nagyon hűséges nap i böngészve találtam yahoo válaszokat és kezembe került egy hitel hitelező úr Ang Geck, aki kölcsönöket egy megfizethető kamatláb és én már hallott olyan sok csalások az interneten, de ebben a reménytelen helyzet, én nem volt más választása mint, hogy ez egy kísérlet, és meglepő módon ez volt minden, mint egy álom, én kapott kölcsönt $ 1.000.000 USD, és mi fizetni a bérleti díj, és nem get kilakoltatták a házunk, és a férjem volt a műtét, és köszönöm Isten ma is rendben van, és tud járni, és a munka-és a terhek már annyira hozzám, és tudjuk takarmány is, és a családom boldog ma és azt mondtam magam, hogy én is kiabálni hangosan, hogy a világ a csodája, hogy Isten velem ezen keresztül istenfélő hitelező úr Dan Péter és i tanácsot ad valaki őszinte és komoly szükség van a hitel a kapcsolatot ez istenfélő hitelező via: anggeck@gmail.com